Grzecznościowa analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • m.g
    Classic
    • 2017
    • 0
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BMM 2.0 TDI 140 KM

    Grzecznościowa analiza logów

    Po wyminie kompletu z dwumasem i łożyskiem w 2,0 TDI (BKD) było rewelacyjnie.
    Cicho i jak w nowy aucie. Żadnych problemów do przodu a tym bardziej do tyłu.
    Podjedz do tych co montowali i pokaż objawy.
  • m.g
    Drive
    • 2014
    • 85
    • Superb III (3V3)

    #2
    Grzecznościowa analiza logów

    Witam,

    Prośba grzecznościowa dot. analizy logów 003 i 011 wykonanych przeze mnie po raz pierwszy w samochodzie kumpla.

    Pacjent: VW Bora 1.9 TDI (110 KM)
    Objawy: brak mocy, auto słabo ciągnie do ~3500 obr/min, prędkość max. ~140 km/h

    DYNAMICZNE:
    Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215877.html
    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215872.html

    BASIC SETTINGS:
    Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215874.html
    Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215873.html

    Wygląda, że turbo nie ładuje, ale może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem. Zdaję sobie sprawę, że zdalnie tylko w szklaną kulę można zajrzeć, ale wierzę w Waszą dobrą wolę. Jeśli logi wykonanie są nieprawidłowo, to proszę o ewentualnie sprecyzowanie co powinienem zmierzyć.

    Komentarz

    • lukasz_vip
      Drive
      • 2009
      • 70

      #3
      Po pierwsze logi nie pełne.
      Po drugie turbo nie ładuje. Powinno dać 1bar a daje max. 0,2bar to jak to ma jechać?

      Do sprawdzenia:
      - Uszkodzona regulacja ciśnienia doładowania – sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania
      - Uszkodzona turbosprężarka
      - Przewód ciśnienia doładowywanego powietrza nie połączony z komputerem sterującym – założyć przewód ciśnienia doładowania.

      Polecam poczytać:
      Diagnostyka Silnika - Wskazania bloków wartości mierzonych – Dane dla poszczególnych silników VAG-COM (HEX-CAN)-USB Silnik [01] [08 Measuring Block] Grupa [...] Warunki sprawdzania: • Temperatura płynu chłodzącego - minimum 80°C. • Wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne jak np. radio, ogrz...
      Życie to nie je..bajka

      Komentarz

      • m.g
        Drive
        • 2014
        • 85
        • Superb III (3V3)

        #4
        Dzięki za info.

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Dla mnie te logi sa w trybie awaryjnym ????
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          Pracuję...